Поверителност


ПРИНЦИПИ ЗА ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ

 

В комбинация с нашите Общи условия и Принципи за използването на бисквитки, този документ обяснява как събираме и обработваме личните ви данни на страниците на GLAMI, в мобилното приложение и другите ни услуги. Актуалната версия на Условията е достъпна на този уебсайт.

 

Ние сме прозрачни

Използваме и споделяме вашата информация, която събираме само по начини, описани в този документ.

 

Ние гарантираме сигурността на вашите данни

Ангажираме се да пазим сигурна личната информация, която ни предоставяте.

 

Имате контрол върху личните си данни

Настройките на вашите лични данни и комуникация могат да бъдат актуализирани по всяко време. По ваше искане персоналната ви информация може ще бъде изтрита.

 

1. Какви данни обработваме?

1.1. Данни, предоставени от клиенти. На GLAMI обработваме лична информация за потребителите. Преди всичко обработваме лични данни, които ни предоставяте при регистрация в GLAMI. Тази информация включва по-специално вашия имейл адрес, име и пол. Ако желаете, можете да включите друга информация като снимка, текущо местоживеене, интереси, изброени в услугата, или друга информация.

1.2. Facebook детайли. Ако за регистрация използвате социалната мрежа Facebook, разрешавате на GLAMI достъп до обществения ви профил, дата на раждане, информация за текущото местонахождение, списък с приятели във Facebook и имейл адрес. Част от обществения ви потребителски профил във Facebook са име, снимка на потребителския профил, възрастова група, пол и друга обществена информация според вашите настройки.

1.3. Данни, събрани чрез бисквитки. За по-добро насочване на рекламните кампании и подобряване на продуктите и услугите, GLAMI използва информацията за закупените от нашите клиенти стоки. Ако сте активирали съхранение на бисквитките в браузъра ви и сте съгласни с използването им, GLAMI получава информация за посещенията ви в уебсайта, разглежданите продукти и друга дейност на страниците.

1.4. GLAMI не събира или обработва по друг начин каквато и да е чувствителна лична информация, включително и например информация за медицинско състояние, религия или убеждения и др.

 

2. какви цели се обработват данните?

2.1. За предлаганите от нас продукти и популяризирането на GLAMI под формата на бизнес комуникация към потребителите, GLAMI използва предимно имейл адреси. Обработката се извършва в този случай само въз основа на вашето съгласие, което е изцяло доброволно и дори да не сте съгласни, можете да продължите пълноценно да използвате нашия уебсайт. Това съгласие се дава на GLAMI по време на регистрация, при въвеждане на вашия имейл адрес или по-късно в настройките на потребителския акаунт. Моля, имайте предвид, че регистрацията на GLAMI може да се извършва само от лица над 15-годишна възраст. Вашето съгласие може да бъде оттеглено по всяко време чрез клик на линка, който се намира в която и да е бизнес комуникация или в настройките на потребителския ви акаунт.

2.2. За по-добро насочване на реклами и промоции, GLAMI обработва данни от бисквитки за посещения на уебсайтове, разглеждани продукти и друга дейност на страниците. Обработката е възможна само въз основа на вашето съгласие за използването на подходящи бисквитки. Това съгласие е изцяло доброволно. Обикновено въз основа на предоставените данни GLAMI получава статистически данни, анализи и отчети за поведението на потребителите на уебсайтове. На тази база е възможно по-добре да бъдат таргетирани рекламите или да се адаптира съдържанието на уебсайта към това, от което наистина се интересувате и търсите, или спрямо интересите на по-широка група потребители. В такъв случай обработването на лични данни обикновено е автоматизирано. За повече информация относно бисквитките вижте Принципите за използване на бисквитки.

2.3. За да ускорим платежните транзакции, може да обработваме лични данни, свързани с имена, имейл адреси, телефони, адреси за фактуриране и доставка. Личните данни споделяме с картоиздателя, за да подмомогнем процеса по оценка на риска и да ускорим процеса по плащане. Само картоиздателят има пълната информация за транзакцията. Личните данни се пазят само в продължение на процеса по оценка на риска. Данните се съхраняват във временен портал за плащане, създаден от Global Payments Ltd, които в случая са в ролята на обработващ личните данни. Процесът се основава на законосъобразен метод при обработката на платежни транзакции.

 

3.Оттегляне на съгласието и отмяна на изпращане на рекламни съобщения

 

Потребителите на GLAMI винаги могат да прекратят абонамента си за рекламни съобщения, както следва:

  • кликнете върху линка, намиращ се в долния край на всяко рекламно съобщение; или
  • откажете обработването на лични данни по електронната поща на адрес info@glami.bg или чрез другите контакти, изброени в тези правила.

Бисквитки. Ако искате устройството ви да спре съхранението на бисквитките, можете да промените настройките на браузъра си. Ако деактивирате бисквитките в GLAMI, някои секции на уебсайта е възможно да не работят правилно. За повече информация относно оттегляне на съгласието и изтриване на бисквитките вижте Принципите за използване на бисквитки.

 

4. Кой има достъп?

4.1. Личните данни се обработват от GLAMI и неговите служители. Всички лица, които имат достъп до лични данни, са длъжни да пазят конфиденциалност и това задължение продължава и след прекратяването на сътрудничеството им с GLAMI.

4.2. GLAMI като администратор инструктира други лица да обработват лични данни, т.нар. Администратори на данни. Администратор на данни е всяко лице, което обработва лични данни от името на GLAMI по начин, дефиниран от GLAMI. В случай че е необходимо вашето разрешение за обработка, там където има такава, ние предаваме данните на Администраторите на данни, само ако сте дали такова съгласие. Предоставяме на администраторите само тези данни, които са абсолютно необходими, за да предоставят техните услуги.

 

5. Колко време се обработват данните?

5.1. Ние запазваме вашата лична информация само толкова време, колкото е необходимо, за да влезете и да използвате услугите на GLAMI, да разберем вашите интереси и да подобрим продуктите си за вас. Ако нямаме причина или правно задължение да обработваме данните ви, ние ги изтриваме или съхраняваме по начин по който не може да се използват за определяне на самоличността ви.

5.2. Рекламните съобщения се изпращат на потребителите през целия период, в който е дадено съгласие. Данните за маркетингови цели са събрани чрез бисквитки, обработени от GLAMI, когато е дадено съгласие за използването им, т.е. при запазване на бисквитки в браузъра ви. Алтернативно, данните се обработват, докато не откажете да бъдат ползвани за такива цели.

5.3. Допълнителна обработка на лични данни извън определените граници се извършва от GLAMI само ако е необходимо, за да се спазят законите, които се прилагат за GLAMI. Независимо от продължителността на съхранение на личните ви данни, можете да поискате да ги изтрием.

 

6. Какви са вашите права?

6.1. По отношение на обработката на лични данни можете да се свържете с GLAMI и да поискате:

 

    • Информация относно личните данни, обработвани от GLAMI, целта и естеството на обработката на лични данни, включително информация за потенциалните облагодетелствани лица от личните данни извън GLAMI. Обща информация за дейностите по обработката на лични данни, съдържащи се в тези правила.
    • Достъп до предоставените от вас данни на GLAMI, както по време на регистрация, така и при поръчка. Ако упражните това право, GLAMI ще потвърди дали и какви конкретни лични данни се обработват и в крайна сметка ще бъдат предоставени тези данни заедно с информация за тяхната обработка.

 

  • Поправка на лични данни, ако са неточни или непълни.

 

  • Обяснение и отстраняване на дефектното състояние (например блокиране, поправяне, допълване или заличаване на лични данни), ако смятате, че GLAMI обработва лични данни в конфликт с личния ви живот или в противоречие със закона.
  • Заличаване на лични данни (например правото да бъдете забравени) или ограничената им обработка, когато вече не е необходима за тази цел, или ако GLAMI няма правно основание да обработва личните данни по това време, включително случаи, когато не сте съгласни с тяхната по-нататъшна обработка. За да отговарят на тези условия, вашите GLAMI данни ще бъдат изцяло или частично изтрити.
  • Ако смятате, че данните ви не се обработват правилно, можете да подадете жалба до Службата за защита на личните данни.

6.2. Освен това, клиентите на GLAMI могат да откажат обработката на лични данни в случай на изпращане на рекламни съобщения или оценка на предпочитанията за пазаруване, въз основа на което GLAMI незабавно ще прекрати обработката на лични данни за тези цели.

 

7. Безопасност

7.1. GLAMI се ангажира със сигурността на вашите данни. Използването на лични данни се извършва в пълно съответствие с приложимите закони и разпоредби, включително Общия регламент за защита на личните данни (GDPR). При обработката на лични данни GLAMI поставя силен акцент върху техническата и организационната сигурност на обработваните данни.

7.2. Всички лични данни в електронна форма се съхраняват в бази данни и системи, до които имат достъп само хора, които трябва непосредствено да се разпореждат с лична информация за целите, посочени в тези правила, и само до степен, която е необходима. Достъпът до тези лични данни е защитен с парола и защитна стена. Сигурността на личните данни се проверява редовно от GLAMI и защитата непрекъснато се подобрява.

 

8. Кои сме ние и как да се свържете с нас?

GLAMI се управлява от Inspigroup Ltd. със седалище в Улез 450/40, 118 00 Прага 1 - Мала Страна, Чешка република, идентификационен номер: 24263532. Компанията е администраторът на цялата информация, която събираме от вас.

Ако имате някакви коментари относно обработката на лични данни или в случай на упражняване на вашите права, можете да се свържете с GLAMI по електронна поща на info@GLAMIi.bg

 

9. Ефективност

9.1. Тези правила влизат в сила съответно от 24. 5. 2018 г.