Calvin Klein е международна марка, която илюстрира смели, прогресивни идеали и привлекателна, а често и минималистична, естетика. Целта им е да вдъхновяват хората, като използват провокативни образи и поразителни дизайни, за да запалят сетивата. Компанията е основана през 1968 г. от Калвин Клайн и неговия бизнес партньор Бари Шварц, тяхната репутация на лидер в американската мода е изградена чрез изчистени естетически и иновативни дизайни.
Кой е Калвин Клайн?
Калвин Клайн е роден през 1942 г. в Ню Йорк в семейство на имигранти от Европа. Заедно с други дизайнерски лидери като Робърт Денинг или Ралф Лорен той е отгледан в еврейската имигрантска общност в Бронкс. Учи в Нюйоркския технологичен институт за мода. След обучението си прекарва 5 години в създаването на дизайни за дрехи за различни магазини в Ню Йорк.
Успехът на марката
През 1971 г. марката добавя спортни облекла, класически блейзери и бельо към своята дамска колекция. И това се оказа страхотна идея, тъй като няколко години по-късно компанията е отличена с наградата Coty American Fashion Critics. През 1978 г. те продават 200 000 чифта от своите известни дънки още през първата им седмица на пазара. През 1980 г. марката представя изключително успешна линия боксерки за жени и мъжка колекция бельо, която по-късно им печели над 70 милиона долара само за една година.
Calvin Klein Obsession
През 1985 г. Calvin Klein пуска Obsession на пазара – ориенталски фюсинг праскова, кехлибар, мускус, сандалово дърво и много други парфюми. Успехът на този парфюм e последван от други популярни аромати. Само за да назовем няколко – бялата флорална вечност, която е представяна от Кристи Търлингтън, бяло флорално лице, CK One или CK Euphoria.
Лица на марката
Въпреки, че в рекламните кампании на Calvin Klein се появяват много известни лица, моделът, с когото марката е най-свързана, е Кейт Мос. През 1992 г. тя е считана за нетрадиционен, но успешен избор, тъй като сътрудничеството с нея, продължи почти десетилетие. Всички модели, избрани за кампании на Calvin Klein, се превръщат в модни икони.
Емблематични продукти
Всички предложения от Calvin Klein представляват простота и изчистен дизайн. Но кои са най-емблематичните? Определено мъжко бельо, което е популяризирано от Марк Уолбърг. Сред останалите са дамските слипове, пастелните копринени рокли, които се появиха в колекция SS94 и можеха да се носят навсякъде по всяко време на деня. Не на последно място трябва да споменем легендарните дънки CK, които бяха специфични с високата си талия.
Calvin Klein Obsession
През 1985 г. Calvin Klein пуска Obsession на пазара – ориенталски фюсинг праскова, кехлибар, мускус, сандалово дърво и много други парфюми. Успехът на този парфюм e последван от други популярни аромати. Само за да назовем няколко – бялата флорална вечност, която е представяна от Кристи Търлингтън, бяло флорално лице, CK One или CK Euphoria.
Calvin Klein
Calvin Klein е една от водещите марки в световен мащаб. Тук ще откриете дамски и мъжки дизайнерски артикули от колекциите Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum Label, Calvin Klein Jeans и Calvin Klein Underwear. Освен бельо или деним, продуктовите линии включват също спортно облекло за голф, дамски рокли, мъжки костюми, много други аксесоари и бижута.
Premium елементът
Не трябва да липсва в нито един гардероб. Има моменти, в които искаме да изглеждаме по-модерни или просто да се чувстваме стилни. Тогава се появяват първокласните марки, каквато несъмнено е Calvin Klien. За господата препоръчваме да започнат с тениска Calvin Klein, която след това могат да допълнят с модерен суитшърт. Дамите няма да пропуснат да се сдобият с емблематичните дамски чанти, които са на страхотни цени.
Аксесоари навсякъде, където погледнете
Създали сте модерен и удобен тоалет, а това означава само едно – време е за аксесоари! Разбира се, всичко зависи от Вашия стил. За минималистична визия заложете на фини колиета или часовник. Тези аксесоари ще добавят нежен щрих към Вашият стил. Ако обичате да се откроявате, не се страхувайте да се доверите на цветните шалове или кърпи. Какъв тип аксесоар ще изберете?