DKNY е базирана в Ню Йорк модна къща, специализирана в модни стоки за мъже и жени, основана през 1984 г. от Дона Каран. От създаването си през 1989 г., DKNY е синоним на Ню Йорк, вдъхновен от енергията и отношението на града. Опирайки се на оригиналния принцип на Каран за проектиране за жената, която никога не е знаела къде ще я отведе денят, DKNY се превръща в глобален лайфстайл диктатор.
Началото
Каран е работила 15 години в Anne Klein, включително 10 години като главен дизайнер. През 1984 г. Каран и покойният ѝ съпруг Стефан Вайс получават възможността да започнат собствен бизнес от собственика на Anne Klein. Компанията се превръща в публично търгувано предприятие през 1996 г.
DKNY
Основният лейбъл на Дона Каран – Donna Karan New York, наричан още Donna Karan Collection, дебютира през есента на 1985 г. с дамската колекция Seven Easy Pieces, където шепа взаимозаменяеми артикули работят заедно, за да създадат цял гардероб, който може да се носи от сутрин до вечер, от делничен ден до уикенд, от сезон за сезон. През юли 1991 г. тя пуска първата си колекция мъжко облекло.
DK Beauty и DK Home
Колекцията Donna Karan Beauty, която е специализирана в аромати, стартира през 1992 г. През 2001 г. колекцията Donna Karan Home включва традиционно луксозно спално бельо и аксесоари. Кара Делевин е лице на DKNY в продължение на няколко сезона в средата на 2010-те. До 2017 г. Емили Ратайковски става лицето на DKNY.
Нов собственик
През 2001 г. е закупен от френската конгломератна корпорация LVMH. През 2015 г. Дона Каран напуска позицията си като главен дизайнер в Donna Karan International, за да се съсредоточи върху своята марка Urban Zen и филантропията на Urban Zen Foundation. LVMH продава Donna Karan International, заедно с марките „Donna Karan“ и „DKNY“, на G-III Apparel Group през 2016 г.
Дъщерни дружества
Вдъхновена от дъщеря си Габи, Дона Каран основа DKNY през 1989 г. като по-млада, по-достъпна линия, която да работи заедно с нейния съществуващ лейбъл Donna Karan в Ню Йорк. Много етикети и марки са излязли от оригиналната марка/етикет на DKNY, включително DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Underwear, DKNY Juniors, DKNY Kids, DKNY Pure. DKNY Men, лансиран през 1992 г., се състои от официални костюми, рокли, облекла, ежедневни облекла, спортни облекла и обувки.
DK Beauty и DK Home
Колекцията Donna Karan Beauty, която е специализирана в аромати, стартира през 1992 г. През 2001 г. колекцията Donna Karan Home включва традиционно луксозно спално бельо и аксесоари. Кара Делевин е лице на DKNY в продължение на няколко сезона в средата на 2010-те. До 2017 г. Емили Ратайковски става лицето на DKNY.