Марката Liu Jo е основана в италианския град Карпи в провинция Модена през 1995 г. Тя е основана от Марко Марчи заедно с брат му Вани. Този италиански регион е известен с производството на трикотаж, който се появява и в първата им колекция. Liu Jo обаче става популярна марка на италианския пазар едва след пускането на колекцията Liu Jo Jeans през 2008 г., когато в телевизионна кампания за първи път са представени дънките Bottom Up.
Колекция за всеки повод
Колекцията Black Label се състои предимно от якета с принт или рокли тип „А-кройка“- модели, които можете да носите както за работа, така и за парти. Gold Label е бляскава коктейлна или дълга вечерна рокля. За ежедневни и уикенд тоалети е подходяща колекцията White Label, която се състои от семпли елементи като тениски на райета и удобни рокли. Марката Liu Jo включва и колекцията Blue Denim, която използва технологията на бистреч влакната за производството на дънки. Те ще обгърнат извивките ви, но и ще гарантират, че ще се чувствате удобно.
Как се появи името Liu Jo?
Името на марката – Liu Jo – е създадено чрез комбиниране на два прякора. „Jo“ е прякорът на Марк Марчи, който той получава от бившата си приятелка. „Liu“ е измислен от Марко като прякор за нея. Сливането създава простото „Liu Jo“.
Място на пазара
Liu Jo има почти 400 магазина и продава колекциите си в повече от 5000 магазина по целия свят. Понастоящем за компанията работят 800 души, от които 350 в централата в Карпи, Италия. През 2009 г. дистрибуторската мрежа за търговия на дребно на Liu Jo в Италия се разширява и към международните пазари със създаването на Liu Jo Asia Pacific и Liu Jo Retail Benelux.
Известните лица от плакатите
Първият модел, който блесна в кампанията на Liu Jo, e Кейт Мос. След нея марката открива нова икона – американската актриса и модел Дри Хемингуей. От 2016 г. насам в рекламите на тази модна марка започват да се появяват двойки известни (предимно американски модели), като например Журдан Дън с Карли Клос, Марта Хънт с Жасмин Тукс и Кендал Дженър. Възможно е да познавате имената на тези модели от ревютата на Victoria's Secret.
Liu Jo и футболът
В периода 2018 – 2019 г. марката Liu Jo става основен спонсор на FC Bologna в лига А, а скоро след това и спонсор на женския футболен отбор. По силата на споразумението, компанията придобива правата за поставяне на логото върху фланелките на футболистите и в същото време осигурява облекло за персонала на клуба и хостесите на стадион „Дал'Ара“.
Място на пазара
Liu Jo има почти 400 магазина и продава колекциите си в повече от 5000 магазина по целия свят. Понастоящем за компанията работят 800 души, от които 350 в централата в Карпи, Италия. През 2009 г. дистрибуторската мрежа за търговия на дребно на Liu Jo в Италия се разширява и към международните пазари със създаването на Liu Jo Asia Pacific и Liu Jo Retail Benelux.
Марката Liu Jo
Ако си виждал продуктите на Liu Jo, знаеш, че те са в типичен италиански стил, създадени с креативност и луксозни детайли. Търсиш си нови дамски обувки или искаш да си вземеш нова дамска чанта? Е, в GLAMI ще откриеш всичко нужно. Разгледай предложенията на Liu Jo за дамски обувки, създадени за всеки вкус, и не забравяй да провериш и продуктите с намаление.
Открий перфектния аксесоар
Знаеш за какво говорим, нали? Когато погледнеш всички дамски чанти на Liu Jo, някои веднага грабват вниманието ти. Розова, бяла или бежова ще избереш? Открий страхотните очила от марката и се сдобий с красив и изискан чифт. В GLAMI ще намериш безброй модели дамски раници и други топ аксесоари от марката Liu Jo, които не бива да изпускаш.
Мода и за господата
Хората казват, че италианците имат стил и вкус и това е самата истина. Марката Liu Jo е доказателство. Със своите висококачествени артикули, тя предлага и асортимент за господата. Разгледай различни мъжки ризи, както и страхотни мъжки обувки, с които ще събереш погледите на всички дами около теб.