Модната марка s.Oliver Group вдъхновява хората по целия свят със своята интернационална колекция. Като голямо семейство от брандове, компанията обединява различни стилове, които се изразяват в марките s.Oliver, Q/S by s.Oliver, comma, comma casual identity и LIEBESKIND BERLIN.
Началото
През 1969 г. Бернд Фрайер открива първия търговски обект на „Sir Oliver“ на улица Хернщрасе във Вюрцбург. През 1973 г. в Дюселдорф създава марката comma като премиум марка, която се фокусира върху модерния бизнес стил. През 1975 г. „Sir Oliver“ представя и дамска колекция. След това през 1978 г. марката Sir Oliver е преименувана на s.Oliver и произвежда ежедневни мъжки и дамски дрехи. През 1985 г. се открива първият магазин на s.Oliver във Вюрцбург. През 1994 г. s.Oliver пуска на пазара марката QS.
Изграждането на марка
През 1995 г. s.Oliver лансира марката s.Oliver MEN.1997 г. След това стартира марката s.Oliver WOMEN. Скоро преминава към дванадесет колекции годишно и започва разширяване на търговията на дребно. През 2002 г., s.Oliver придобива чуждестранните пазари на Австрия, Швейцария и Бенелюкс като свои дъщерни дружества. През 2009 открива новата си централа в Ротендорф.
Ново начало
Ново лого и нова ориентация на марката – s.Oliver се представи в нова светлина през април 2021 г. и ще се развива в нова посока за бъдещите години. В рамките на рестартирането е осъществена 360° кампания на марката.
Насоченост на марката
s.Oliver е символ на съвременната мода. Високо качество и вталени модели, които са удобни и изглеждат страхотно. Мода за ежедневието, вместо ежедневие за модата! Те знаят, че всеки има по-важни неща за вършене, отколкото да търси последната модна тенденция. Знаят това, че времето за семейството и приятелите е много по-важно от модния тоалет и че няма нужда от твърде тесни дънки, с които не може да се кара велосипед.
Качество и устойчивост
Марката подкрепя твърдението, че да изглеждаш добре и да правиш добро, може да върви ръка за ръка. За качество, ценности и устойчивост. За семейството, приятелството и това, че всички са взимосвързани в отговорност. Те доказват това в продуктите си и в ежедневния подход към клиентите. Наистина качествена мода и визии, които разказват история на всеки човек.
Ново начало
Ново лого и нова ориентация на марката – s.Oliver се представи в нова светлина през април 2021 г. и ще се развива в нова посока за бъдещите години. В рамките на рестартирането е осъществена 360° кампания на марката.
S.Oliver
Оригиналното име на немската модна компания S.Oliver, с основател Бернд Фейер, е точно като на класическия Оливър Туист на Дикенс. Комфорт, класически дизайн, качествени материали и изработка – това е сигурно за S.Oliver, в които лесно можете да се влюбите. Разгледайте мъжки и дамски дрехи, чанти, обувки и аксесоари. Не пропускайте и страхотните намаления на S.Oliver в GLAMI!
S.Oliver за всеки
Мъжките колекции на S.Oliver носят момчешкия дух, който не се страхува от нищо като Оливър Туист. Тениските за мъже са важни за всеки, който оценява комфорта и модерния стил в ежедневната мода. Дамите ще оценят качеството и елегантността, които носят роклите и полите на марката. Дали търсите зимни ботуши или боти, високи обувки, летни сандали или кецове – изборът е Ваш, а предложенията са безкрай!
S.Oliver за най-малките
S.Oliver не се фокусира само върху дамската и мъжката мода – за тях са важни и децата! Колекциите от детски дрехи и обувки предлагат голямо разнообразие от предложения за деца на всички възрасти. Облеклото за момичетата включва както основните ризи или блузи, така и сладки рокли за всеки повод." Дрехите S.Oliver за момчета са стилни и удобни, подходящи за всеки малчуган. Вижте и отстъпките на S.Oliver за всеки!