Известна сред любителите на зимните спортове, Salewa е италианска марка, която произвежда най-качественото спортно оборудване за жени, мъже и деца.
Как е създадена марката Salewa?
Марката Salewa е създадена през 1935 г. в Мюнхен. Основател на марката е Йозеф Либхарт, директор на мюнхенска кооперация за сарачи и манипулатори на гоблени. Регистрира сестринска корпорация за самарски и кожени изделия (SA – сарачи, LE – кожа, WA – изделия). Първоначално марката Salewa е фокусирана върху производството на фоточанти, раници, футболни топки, чанти за танкове за мотоциклети, а по-късно и ски щеки.
Иновации
През 1960 г. Salewa произвежда за първи път първия комплект ъгли за катерачи с ергономичен дизайн. Така новата иновация бързо се превръща в един от най-популярните продукти на Salewa до момента. Salewa спечели международно признание като лидер в алпийските иновации с изобретението си на тръбния леден винт, който в днешно време е индустриален стандарт.
Лидер на пазара
Salewa днес е пазарен лидер в алпийската индустрия. Уникалните, висококачествени продукти постоянно поддържат марката в мащаба на производителност и успех.
Орел - символ на Salewa
Марката е насочена към силни, уверени и приключенски хора. Символът Salewa, орелът, визуално транспонира в изключително внушителна нотка всички концепции, които са в основата на марката.
Производителност и еволюция
Най-лекият предпазен шлем в света е произведен от Salewa през 90-те години. Така се ражда лозунгът „половин тегло – двойно съпротивление“, което се превежда като материали, които са 50% по-леки и два пъти по-здрави.
Лидер на пазара
Salewa днес е пазарен лидер в алпийската индустрия. Уникалните, висококачествени продукти постоянно поддържат марката в мащаба на производителност и успех.